Source Apexko Src

Source Apexko Src

Bu tartışmayı görüntüleyen kullanıcılar (Total:1)

Kurucu Admin

Admin
Son görülme
Katılım
26 Mar 2024
Konular
175
Mesajlar
220
Çözümler
2
Tepkime puanı
258
Web sitesi
parsko.com.tr
ParsCredi
💰444
1746009319354.png

Genel Özellikler

  1. Military Camp:
    • Oyunculara stratejik avantaj sağlayan kamp sistemidir.
  2. Monster Stone:
    • Özel yaratık bölgelerine giriş sağlayan sistemdir.
  3. Monument Sistemi:
    • Haritalarda yer alan kontrol noktalarını ele geçirmek için kullanılan sistemdir.
  4. Forgotten Temple:
    • Grup tabanlı özel zindan görev sistemidir.
  5. Bifrost:
    • Efsanevi yaratıklarla dolu bir PvP haritasıdır.
  6. Juraid Mountain:
    • Karşılıklı iki grup arasında geçen savaş zindanıdır.
  7. BDW (Border Defense War):
    • Takım tabanlı PvP savaş sistemidir.
  8. Socket Sistemi Düzeltildi:
    • Clientless test socket 1252 online olarak sorunsuz bir şekilde çalışır.
  9. Tüm Savaşlar:
    • Herhangi bir hata olmaksızın tüm savaşlar sorunsuz çalışmaktadır.
  10. Chaos Stone:
    • Oyun içinde rastgele güçlü yaratıklar çağıran taş sistemi.
  11. Duration Item:
    • Süresi dolan ekipman sistemi.
  12. Clan ve Ally Sistemi:
    • Klon sistemi ve müttefik klanların yönetim desteği.
  13. Rank Sistemi:
    • Oyuncular için sıralama ve ödüller sağlayan sistem.
  14. Maden ve Balıkçılık:
    • Kaynak toplama ve ticaret sistemi.
  15. Krallık Sistemi:
    • Oyuncular arasında liderlik ve yönetim sistemi.
  16. Item Upgrade Sistemi:
    • Eşyaların seviyesini artırma ve güçlendirme sistemi.
  17. Görev Sistemi:
    • Tüm görevler, USKO standartlarına birebir uyumludur.
  18. Database ve TBL Düzenlemeleri:
    • Kullanıcı dostu ve stabil yapı için optimize edilmiştir.
  19. Özel Düzenlenmiş Database:
    • Performansı artırmak için özel olarak geliştirilmiştir.

Dosya İçeriği

  1. SRC (Source Code):
    • Sunucu ve oyun sistemlerinde yapılan tüm geliştirmelere erişim sağlar.
  2. DATABASE:
    • Veritabanı dosyaları, oyun içi bilgileri ve kullanıcı verilerini düzenlemek için kullanılır.
  3. MAP:
    • Tüm oyun haritaları ve harita ile ilgili veriler içerir.
  4. LUA:
    • Oyun içi dinamik olayların düzenlenmesi için kullanılan betik dosyalarıdır.
  5. TBL:
    • Oyuncu tarafındaki görseller ve oyun içi veriler için kullanılan tablo dosyalarıdır.
  6. CLIENT DOSYALARI:
    • Oyuncuların oyun istemcisinde çalışması için gerekli olan tüm dosyaları içerir.
 
193Konular
519Mesajlar
145Kullanıcılar
asperixSon üye
Üst